Be my Valentine?

How about NO!!!

Sa ma pish pe sarbatoarea voastra de cacat! Bucurestiu` e plin de retardati plini de speranta ca vor fute si ei ceva in seara asta, fie chiar si tubul de la hartia igienica.

E full de iubareti care nu au timp tot anul sa-si rezolve iubitele sau de labe triste in plina cautare de pi*** ieftine.

Nimic nu s-a schimbat fata de anul trecut. E un status-quo de care mi-e cam frica sa ma despart.

Dar lasa… ei sa fie sanatosi, ca sa vezi in noiembrie cum creste subit populatia Romaniei.

Daca as fi baiat, as zice „manca-mi-ati p***”, dar sunt o doamna si zic „manca-mi-ati celulita de pe fund!”

Azi e meci, joaca Steaua. Asa imi petrec eu seara.

Futere placuta!

 

P.S. Conform „cercetatorilor” cu tzatze mari, sunt invidioasa.

 

Lasă un răspuns

